11 Kasım 2012 Pazar

Moda Meleklerinin Şöleni

 Melek diyince benim hemen aklıma Victoria's Secret melekleri geliyor.Gerçekten yeryüzündeki melekler :) .Hepsinin yüzünde nur var maşallah.Beklenen Yılbaşı şovunu 7 kasım'da New York'ta gerçekleştirdiler.Bu yılın konuk sanatçıları Rihanna,Bruno Mars ve Justin Bieber'dı.Her ne kadar Şov'a yetişememiş olsamda Adrianacığım,Mirandacığım,Chanelcığım ,Candiceciğim,Erinciğim ve Alessandracığımın anlatımıyla gitmiş kadar oldum.Nasıl eğlenmişler nasıl en çok da Justinciğimin soluk soluğa kaldığı dakikalarda .İşleri zor bu meleklerin bu kadar fit olmalarına rağmen 1 ay önceden diyete giriyorlar.Bilinmeyen herşeyi anlattı bana güzeller güzeli asi kızımız Candice(aramızdan su sızmaz ).Şov'un tarihi belli olunca 1 ay önceden antremanlara ve diyete başlıyorlarmış .


1 Günlük Örnek Diyet Programı 


Kahvaltı
Yumurta, zeytin, peynir, bal, kaymak, meyve
Sabah kahvaltınızda canınız ne istiyorsa yiyin.

Öğle
Sebze sote

Akşam
Meyve salatası

ki ben bunu yapsam herhalde ölürüm diye düşünüyorum .bu arada günde 6 saat de düzenli olarak spor yapıyorlarmış(vay anasını ben ölmüşüm ağlayanım yok) 
 İşte dahası çok muhteşem bir şov sundular bize buyrun size resimler ;
En sevdiğim bölüm PINK bilmiyorum bana daha sevimli daha samimi geliyor.






  


Bunlarda diğer bölümlerden


















XOXO
Bitches - N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder