11 Kasım 2012 Pazar

Bugün Neler Sürdüm Sürüştürdüm

Evet bugün erkenden uyanıp sınava girdim her zamanki gibi zordu hemde öyle böyle değil sınavda gayet güzel light süt ve çikolatamı yedikten sonra zihnim bir açıldı bir açıldı toparlayamadım ama bunu da  başarıyla atlattım herneyse bugün giderken neler sürdümden daha çok her zaman kullandığım makyaj ürünlerini sizinle tanıştırmak istiyorum izninizle .

Hayatımın son 2 haftadır değişmeyen nadide parçası Calvin Klein Euphoria -Tekin Acar'dan almış bulunmaktayım.
 Her zaman kullanmadığım sadece bazı günler kullandığım zaten kullan kullan bitmeyen 120 ml lik MAC fondaten -MAC mağazalarından aldım ( Bursa'da yaşayanlar için Zafer'de var )

Kate Moss Ruj 16 numara burda durduğu gibi değil çok daha tatlı bir pembe -Watsons'dan aldım.


COVERGIRL Türkiye'de var mı bilmiyorum Avustralyadan hediye 


MAX FACTOR eyeliner -Kendisi annemin

Heryerde satılan Maybeline One By One kendisi beklediğimden çok daha iyi benim kirpiklerime acayip bir dolgunluk  veriyor -Watsons'dan aldım.

Her rengi olan en sevdiğim oje Rimmel London-Watsons'dan aldım 


XOXO
Bitches -N 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder