15 Kasım 2012 Perşembe

Breaking Dawn 2 Los Angeles Galası


Yarın büyük final bir yıldır beklediğimiz Şafak Vakti yarın gösterime giriyor .Tanrım bir heyecan bir heyecan sizin için bu postu hazırladım .Saygılar Sevgiler !


Kristen Stewart ZUHAIR MURAD imzalı kıyafet tercih etmekle birlikte eleştirmenler tarafından yine kötü eleştirilmekten kurtulamadı .Ben beğendim diye bilirim aslında hatta beğendim yani.Ayakkabıları her ne kadar gözükmesede JIMMY CHOO .Tebrikler Kristen ! 10/7


Ashley Greene'nin tercihi DONNA KARAN ve evet ASH senide beğendim çok sade ve şık fazla söze gerek yok .10/7


Nikki Reed VERSACE'yi tercih etmiş ve çok iyi etmiş .Sizcede yüzünde bir masumiyet yok mu ? Gri ten renginede çok uymuş .Bebeğimsin Nik 10/8


Gecenin yıldızı Robert Pattinson .GUCCI takım elbisesiyle  esti geçti .O nasıl bir renktir o nasıl bir yakışmadır.Yola Devam ! 10/9


Dakota Fanning'ın tercihi ELİE SAAB .Tasarım güzel olsada o saç rengi nedir .Sarışın tanıdığımdan mıdır nedir hiç ısınamadım bir yapmacıklık var sanki .10/5

Elizabeth Reaser CAROLINA HERRERA tercih etmiş.ki ben beğenmedim ne rengini ne de tasarımını 
10/3


MyAnna Buring galada VIVIENNE WESTWOOD giyinmeyi tercih etmiş tasarım olarak beğensemde renginin yakışmadığını düşünüyorum .Sizce de biraz soluk değil mi ?
10/5

Saoirse Ronan'ın tercihi SIMONE ROCHA .Aynı defilelerdeki mankenlere benzemiyor mu ? beğendim eveet ! 10/6


Julianne Hough tercihini KAUFMANFRANCO'dan yana kullanmış.Asi bir görünüm elde etmiş ki ben beğenmiş bulunuyorum .10/6

Maggie Grace'in tercihi BIBHU MOHAPATRA elbisesi buruşık değil mi sizcede ? Belden üstünü beğendim alt biraz ucuz duruyor .10/5


Bella Thorne'nun seçimi  BCBGMAXAZRIA elbisenin rengi saçına ve ten rangine yakışmış olsa da kıyafetin tasarımı kesinlikle çok sıradan herkesin giyindiği düğün elbisesi üzgünüm Bella sınıfta kaldın 10/2


Tinsel Korey seçimini BCBGMAXAZRIA 'dan yapmış Clutch'ı ise Blues by kyky
Ben elbiseyi vücuduma yakıştırdım diyeblirim rengide güzel sadece çantaya ısınamadım .10/4



Elle Fanning seçimini PRADA 'dan yana yapmış yaşına uygun giyinmiş diyebilirim. Sadece elbisesini beğenmedim diyebilirim 10 /4 

XOXO
Bitches-N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder