9 Temmuz 2012 Pazartesi

Hakkımda 50 şey


1-Doğuştan sarışınım.
2-Kıskandığım tek kişi abim.
3-Tokyo'da yaşamak isterdim.
4-Emekliliğimi Jamaika'da plajda geçirmek istiyorum.
5-Tüm dünyayı gezmeden ölmek istemiyorum.
6-Harf yutanlardan nefret ediyorum.
7-Kedilerden korkuyorum.
8-Uyku problemim var
9-Garipten sesler duyarım.
10-Sürekli arkamda biri var mı diye kontrol ederim.
11-Herşeyde takıntılıyımdır.
12-Herşeyi ilk benim yapmam gerekiyor.
13-Yemekten ilk benim yemem lazım.
14-Yolda yürürken kare içinde yürüyüp çizgilere basmamaya çalışırım.
15-Hayatımda hiç sevmediğim toplam 3 kişi var.
16-Aynanın önünden geçerken geri dönüp görüntümün orda kalıp kalmadığına bakarım.
17-En sevdiğim marka Chanel ortalama 5 yıldır.
18-Karl Lagerfeldle çalışmak hayalim.
19-Karl Lagerfeld'i ne zaman görsem kabız olduğunu düşünüyorum
20-Bağımlısı olduğum hiç birşeyim yok.
21-Hala oyuncağımla yatıyorum.
22-En sevdiğim parfüm Gucci Rush
23-DK olmak hayalim.
24-Modacı olmak hayalim.
25-Yüzümle herşeyi anlatırım.
26-İnsanları güldürmek hoşuma gidiyor.
27-Yemek ayrımcılığı yaparım.
28-Sebze yemeklerinden sadece bamya ve brüksel yerim.
29-Ciğerden, kokoreçten ve balıktan nefret ederim.
30-Başkalarının yaptığı yemeklerin kokusundan midem bulanır ve başkasının bulaşıklarından nefret ederim.
31-Et ve balık türü yerken hep ölen hayvanın ailesi aklıma geliyor.
32-Çok kitap okurum.
33-Adele'nin sesine Lady Gaga'nın stiline hayranım.
34-Lana Del Rey'e komple hayranım.
35-Bir insanı sevmezsem bi daha sevemem.
36-İnsanların ne yaptıklarıyla ilgilenmem.
37-En nefret ettiğim insanlar her boka karışanlardır.
38-Yeri geldiğinde dedikodumuda yaparım ama o kadar da değil
39-Kendimi Gossip Girl sandığım yıllar oldu.
40-Game of Thrones,Gossip Girl,Shameless,Pretty Little Liars başlıca dizilerim.
41-Jazz Soul ve Reggae tarzında müzik dinlerim.
42-2012'de öleceğimize inanıyorum.
43-İllüminati'ye inanıyorum.
44-Sokak yarışçısı olmak hayalim.
45-Hız merakım var.
46-Trafikte çok sinirleniyorum.
47-Bazı geceler korkunca annemle uyuyorum.
48-Aslında ilk ismim Hande fakat sonradan Nisa olarak değiştirilmiş.
49-Sevimsiz,çok bilmiş,çok konuşan başta çocuklar olmak üzere herkesten nefret ederim.
50-Mustafa Kemal Atatürk'ten başkasını tanımam.

                                                          Bitches
                                     -N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder