21 Temmuz 2012 Cumartesi

Gizli Topuklar Hot or Not ?

Isabel Marant ile görüp tanısamda araştırdıkça başka markalarında gizli topuk çıkardığını öğrendim.Tanrım her ünlünün ayağında bunlar yaz kış Miranda Kerr'de olsun,Beyonce'da olsun,Alessandra Ambrosio 'da çok beğenmeme rağmen Petek Dinçöz'de görünce bir soğuma ,ayakkabıya kötü gözle bakmak,bi haykırış bi isyan ediş buyrun size gizli topuklardan seçmeler;
 Alessandra Ambrosio

Alicia Keys

Beyonce ve Blue 

Miranda Kerr 


İsabel Marant'dan seçmeler





vee Bizim biricik Peteğimiz.Abi bu nedir bari denizde yapma hadi yaptın üstüne ne bikini giyiniyorsun.İlle de çok seviyorum ayrılamıyorum bundan diyorsan giy jean tişört çık öyle ne gerek var ki yani bu görüntüye.Hadi iyisin altındaki fotoğrafa yorum yapmıyorum.







Diğer markamız Nike ki ben İsabel'i tercih ederim


Marc Jacobs'da bir diğer markamız 




Bitches
-N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder