17 Haziran 2012 Pazar

Yaz Tatilim

Yaz tatilim nasıl gidiyor diye sorarsanız maddeler halinde anlatayım hemen ;
*Abim 4 buçuk aylığına Amerika'ya gitti ve 2 hafta Las Vegas'ta arkadaşlarıyla tatil yapıcak elbette onun adına sevindim ama kendi adıma üzüldüm kıskanmadım ama bi burukluğumda yok değil.Sen niye gitnedin o zaman diye sorarsanız tek başıma annemler izin vermez,abimle gitmek istesem kesinlikle beni kabul etmezdi zorlamaya gerek yok ben kendim gideceğim ama bu konu hakkında sevindiğim taraflar var abim geçen sene de Amerika'ya gitmişti benim istediğim şeyleri almamıştı bu yıl gitmeden çok güzel baskı kurdum umarım alacak :) Nisa neler sipariş ettin diye sorarsanız


*http://www.victoriassecret.com/beauty'den body mist ve makyaj takımı,ruj parlatıcı ve benzerleri
*http://www.claires.com/store/ 'den beğendiğim bazı takılar,cüzdan ama daha çok oje sipariş ettim 
*http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/category.jsp?id=WOMENS_SHOES'dan Jeffrey Campbell'den ayakkabı sözü var vallahi
şimdilik başlangıcım bunlar umarım alacak ve daha ek yapıp sizinle paylaşıcam :D

*Kitap okumaya başlıycam 10 tane kitap alıp çünkü birini bitirdiğimde hemen öbürküsüne başlamak istiyorum daha 3 tane aldım.Kitaplarımıda sizlere anlatacağım.
*Sürekli dizi ve film izliyorum  okul döneminde izleyemediğim herşeyi izledim.Kaçırdığım dizileri Gossip Girl,Shameless,The Wampire Diaries ve Pretty Little Liars ,Game of  Thrones ve günde 4-5 film izliyorum.Gözlerimde görme kaybı başladı.
*Hillywood Show'a takmış durumdayım.
*Yeni şarkılar bulup sıkıntıdan ezberliyorum repertuarım çok genişledi :)
tabi bunların yanında üzücü haberlede var
*Telefonumun ekranı bozuldu garanti kapsamında fakat kişisel hata olarak nitelendirip benden 500 tl tamir ücreti istediler ve bende yeni bir telefon almaya karar verdim oysa ki bu telefonumu çok severek daha yeni almıştım.KADER! :)
*Yemek yemeyi,tuvalet yapmayı ve su içmeyi ve hatta konuşmayı gün içinde unutuyorum şimdilik bu kadar :)
ve okuldan önce bitirmem gereken ödevim test kitaplarım var.
 işte böyleeee :)


                                                       Bitches-N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder